Reclame op tv, kan dit leuker?

Opleiding: HBO Grafisch – Ruimtelijk Ontwerp
Programma’s: Adobe InDesign, Adobe Premiere Pro & Adobe Photoshop
Eindproduct: 
Eigen tv-reclameblok met win-actie
Jaar: 2019

Kritisch denken over ‘Identiteit en Imago
Identiteit en imago zijn twee verschillende dingen. Iets of iemand heeft of bepaalt zelf een identiteit, de identiteit wordt hiermee gestuurd en gemaakt door de ‘eigenaar’. Een imago wordt van buitenaf, door anderen gevormd, je zou kunnen zeggen dat dit dus wordt bepaald door het ‘publiek’. Zo hield ik mij bezig met het imago van tv-reclameblokken op tv. Na veel onderzoek te hebben gedaan over mijn gekozen onderwerp heb ik een eigen tv-reclameblok in elkaar gezet. Dit reclameblok bevat een win-actie. Een eis van project 3 is je ‘strategie’ uittesten in een publieke ruimte. Hiervoor heb ik contact opgenomen met de Barones in Breda. En ben ik vervolgens op 28 mei mijn concept gaan uittesten. Al mijn 32 enquêtes zijn ingevuld en het was echt een leerzame dag voor mij! Hieronder laat ik een aantal foto’s zien en een filmpje hoe deze dag eruit zag.